sâmbătă, 22 martie 2014

Duzina de cuvinte - In pana mea















Într-un doc, un marinar bondoc
Cam abătut, privea un far
Ce semăna c-un girofar
Rotindu-se amețitor
Cum se-nvârtea în capul său
Dilema lui întrebătoare:
Al cui o fi odorul, dară
de-l costă forma de plăcere
o pensie alimentară?

 

Un document formal
Emis de-un for superior
Îl informa despre-un odor
Născut din clipa de amor.


Știind că n-a mai fost pe-acasă
dar, de un an și-o săptămână,
Se întreba de nu-i o farsă
Făcută-n ciudă de-o nebună
Focoasă, ca o focă - grasă,
Ce nu era măcar frumoasă
Ca darnic să o răsplătească.


Nu, nu, nu poate fi nebuna,
Că nici măcar n-a trecut luna
De la escala cu pricina.
Când s-a iubit cu foc și dor
La ea acasă-n dormitor.

Într-un final, marinarul bondoc
Înjură cu foc
Ce pana mea! la cate escale am avut
Și câte dame am iubit
În ritmul asta devin falit.

- Am zis pana mea?
Asta era, zise el dumerit,
privind năuc
Odorul s-a  ivit ...din pană de cauciuc

 In pana mea, am scris pe fugă. Duzine mai inspirate găsiți în tabel la psi

14 comentarii:

  1. Ce poveste și ce concluzie! :)) Râd cu lacrimi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Sonia! Tare as vrea sa fie lumea veselă mereu.

      Ștergere
  2. Mă aşteptat la un alt marinar şi un odor ce bâiguia succesuri. Noroc că nu faci politică! Pana asta m-a distrat teribil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate la vremea lor. Pana , politica , odoarele, succesurile. Deocamdata mă bucur pentru tine și de tine.

      Ștergere
  3. M-ai făcut să zâmbesc. Măiuță, Măiuță! Mi-a plăcut. Mult. SDincer.

    RăspundețiȘtergere
  4. in concluzie: atentie la pana de motor :))). ce ti-e şi cu iesirile astea in decor. nu stii niciodata cand pot avea consecinte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce scria pe monumentul lui Bulă,mort din cauza exploziei unei roți - născut prin pană de cauciuc, mort prin pana de cauciuc.

      Ștergere
  5. măăăi pană... a limbii române! :D

    RăspundețiȘtergere