marți, 17 decembrie 2013

De Crăciun, Foodpanda îți aduce ce-i mai bun!





       



          Mai este puțin până la Crăciun și parcă timpul deja începe să aibă o altă dimensiune. O dimensiune din care noi, femeile, ieșim totdeauna obosite, stresate, cu dureri de cap, fără chef de nimic. 

         Cum să nu  fii stresat, când nu știi dacă moșului îi ajung banii de cadouri pentru toți, nu știi dacă îți  va crește cozonacul, dacă nu ți se va tăia maioneza sau frișca, sau dacă se va rumeni cât trebuie curcanul îndopat cu nuci și îmbătat cu rom.

       Nu mai spun de oboseala acumulată de atâta alergat după brad, după carne, după legume, după promoții, după oferte. Când să-ți mai rămână timp și pentru tine, să te relaxezi, să te odihnești, să te faci frumoasă, dacă întotdeauna te prinde Crăciunul tocând zarzavaturi pentru ciorbe sau salată și frecând de zor la maioneză?

      Norocul săracelor femei că există un Moş Crăciun al gospodinelor, care s-a gândit la ele și de mila lor a înlocuit un ren cu un panda descurcăreț. Așa se numește ajutorul trimis de moș: Food panda . Este de ajuns să-i spui ce dorești să pui pe masa de Crăciun, că panda face o tumbă și dorința îți este îndeplinită.

    Scapi de stat la cozi, de transpirat în fața aragazului, de consumat energie, apă și gaz, de topit unghiuțe cu gel scoțând tăvi după tăvi din cuptor, scapi și de critica soacrei, câștigi admirația bărbatului, dar cel mai prețios dar pe care-l vei câștiga cu Foodpanda, va fi chiar timpul.

    Este suficient să dai un click și magia se-mplinește. Încearcă și te vei convinge, apoi sigur îl vei chema mereu pe panda, pentru că sărbătorile vor trece, dar tu va trebui să gătești mereu, chiar și atunci când nu ai chef sau tot așa, nu ai timp de alergat. 

    Primiți-l pe panda în casa voastră și veți scăpa de grija mesei de Crăciun, obținând de la această perioadă magică liniște, calm, odihnă, bucurie și mai mult timp de stat cu cei dragi!

Și ca să vedeți că moșul s-a gândit  în mod deosebit la voi, mi-a lăsat și trei premii pentru cei care-mi vor recomanda un restaurant din localitatea lor, bun de trecut în cartea moșului pentru comenzi viitoare.

Concursul începe azi ,17.12. 2013 și se termină pe data de 22.12. 2013, ora 20. Trebuie să scrieți un comentariu în care să recomandați un restaurant din orașul vostru pe care ați vrea să-l vedeți în agenda lui Foodpanda.

 Atribuirea premiilor vor fi lăsate în grija random-ului și vor consta în :
locul 1 - un set de 6 vase de sticlă pentru păstrat alimente
 locul 2 - o răzătoare Zepter  
locul 3 - un cântar de bucătărie .

Hai noroc și sănătate, să vă bucurați de  toate!  
UPDATE 
Concursul s-a încheiat, astfel că de Crăciun, Foodpanda vă aduce...ceva bun. 

 Au fost cinci participanți, care în comentariile lor au recomandat un restaurant :

1- Vienela
2 - Olimpia
3 - Nicoleta
4 - Ana Bulgaru
5 - Adrian Manea

Randomul a hotărât câştigătorii în ordinea numerelor de pe tricou :







Locul 1 - Olimpia
Locul 2 - Ana Bulgaru
Locul 3 -  Adrian Manea

Câştigătorii vor fi contactaţi. Vă mulţumesc tuturor pentru participare!
Crăciun fericit!

18 comentarii:

  1. E bine de ştiut că exisă acest ursuleţ-descurcăreţ!

    RăspundețiȘtergere
  2. La premii trase la sorţi n-am noroc. De fapt, chestiile astea cu "randomu''" îs mai degrabă tombole decât concursuri :)
    Şi, oricum, nu-mi dă mâna să-mi pap banii prin restaurante.
    Aşadar, pa, panda, nu eşti de nasul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici mie nu imi place nenea Random, dar hai sa ma laud cu un restaurant care este foarte aproape de casa mea si care mai are un local chiar langa casa mamei mele, in celalalt capat al orasului. :)
    Este vorba despre restaurantul Prestij (asa se scrie) din Ploiesti, unde se aduna lume seara de seara, indiferent ca e vara sau iarna, unde muzica e buna, vinul ieftin si mancarea excelenta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Vienela! După orașul meu, Ploieștiul este a doua mea casă. E bine de știut unde să apelez când nu voi avea chef să fac mâncare pe acolo.Eventual, te caut pe tine...:)

      Ștergere
    2. Iesim impreuna, ca nici eu nu am chef mereu sa gatesc. :D

      Ștergere
  4. Păi dacă mă suni, rezolv eu cu ceva bruschete din alea bune cu carpaccio de somon, ţinut minim o oră în ulei de măsline, cu zeamă de la jumătate de lime, ceva praf de piper alb, nişte capere tocate şi o mânuţa mică, ca de copil de frunze proaspete de pătrunjel. Da nu fac pe curierul că tu vrei să dorm pe balcon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, nu ai uitat. Și totuși ai fi putut recomanda restaurantul acela cu ...creasta de cucoș.

      Ștergere
  5. Casa Vrânceană, din Focşani, spre exemplu. :) Random-ul nici pe placul meu nu e, da' dacă ăsta e "cântaru' ", cum nici răspunsurile noastre nu trebuiesc a fi academice, mă învoiesc. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Alma! Îmi doresc să ajungă moșul pe la tine...

      Ștergere
  6. Ceea ce imi spune harta aia e chiar nimic. Dar nu asta conteaza. Maya, cum tu nu te vrei invitata la restaurante fara nume, mai bine tac, ca am tot vorbit. :) Legat de Random? Ma abtin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traiane, oamenii sunt la început de drum. Deocamdată sunt pe hartă orașele București și Cluj.Cu timpul vor fi mai multe.Tocmai asta facem acum...promovăm. Nu am găsit altă metodă de a oferi micile premii, poate altă dată îmi dai vreo idee.

      Ștergere
  7. Imi place mult ideea si fiindca sotul meu lucreaza de aproape 10 ani la un restaurant care char merita trecut in lista lui panda,ma inscriu si eu cu drag in concurs :) Si asta pentru ca de fiecare data abia astept sa mai savurez ceva bun de la acest restaurant eu fiind o mare pofticioasa din fire!
    Asadar va las si mai jos o adresa pe care musai trebuie sa vi-o notati cand treceti prin Galati :
    Restaurant " Casa CORSO" - Str Domneasca, nr 85 - Galati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită reținut! Eu îl știu, am reținut mai ales....torturile.Mmmmmmmmm!

      Ștergere
    2. eu mananc des la acest restaurant !! merita sa fie inscris restaurantul CASA CORSO in agenda FOODPANDA !!

      Ștergere
  8. Maya,eu voi participa la urmatorul concurs !Poate pe lista de premii se vor afla:un cuptor cu microunde ,un fier de calcat sau o telecomanda!Dar din dar se face rai!:))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Centrul Bucureştiului - Restaurant Medieval Excalibur. Un loc bun pentru Domniţe şi Cavaleri...

    RăspundețiȘtergere